Companii

Amigo si-a bugetat un plus de 10%

11.05.2005, 19:27 20

Panfoods Romania, producatorul marcii de cafea solubila Amigo, si-a propus pentru acest an o crestere cu 10% a vanzarilor in volum, dupa ce anul trecut a realizat o crestere similara.

"In ultimii ani, marca Amigo a avut o evolutie ascendenta in Romania. Marca exista pentru ca foarte multi consumatori romani i-au fost fideli ani de-a randul", a spus Simon Borwell, Panfoods Marketing Manager. El a anuntat o investitie bruta (rate-card) de 1,5 mil. dolari in sustinerea noii campanii.

Borwell nu a precizat cifra de afaceri realizata de companie, insa potrivit unor estimari anterioare, aceasta se ridica la 4 milioane de dolari anual.

Panfoods Romania este o filiala a grupului brazilian de cafea Iguacu, unul dintre cei mai mari producatori de cafea solubila din Brazilia, cu o retea de distributie prezenta in 30 de state ale lumii.

Compania detine o fabrica la Targoviste, judetul Dambovita, care a intrat in functiune in februarie anul trecut, in urma unei investitii de peste doua milioane de dolari. Fabrica are 30 de angajati si dispune de tehnologie de procesare si ambalare a cafelei, fiind singura unitate de productie a grupului Iguacu, in afara de cele din Brazilia.

Pentru a-si atinge obiectivele de vanzari, firma organizeaza promotii specifice si pentru distribuitorii regionali. "Anul acesta, distribuitorii de top Amigo pot castiga excursii in Brazilia, unde vor putea vizita fabricile grupului Iguacu si se vor putea bucura de o vacanta exotica", a mai spus Borwell.

Principalii jucatori pe piata cafelei instant sunt Elite, Nescafe (Nestle), Amigo si Jacobs (Kraft Foods).

dana.ciriperu@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO