♦ România şi Polonia sunt însă singurele ţări unde grupul nu a restructurat masiv operaţiunile şi unde a reuşit să aibă o evoluţie pozitivă a numărului de unităţi în ultimii doi ani.
Lanţul de restaurante Subway, prezent pe piaţa locală din primăvara lui 2012, a ajuns la o reţea de 39 de unităţi în România, conform site-ului propriu, numărul fiind relativ constant în ultimii ani. Mai exact, în urmă cu doi ani ZF scria că reţeaua locală are 38 de unităţi.
Este totuşi interesant de remarcat că România şi Polonia sunt însă singurele ţări unde grupul nu a restructurat masiv operaţiunile şi unde a reuşit să aibă o evoluţie pozitivă a numărului de unităţi în perioada mai 2019-mai 2021.
La polul opus se află Bulgaria, Cehia, Ungaria, Germania şi SUA, unde reţeaua s-a micoşorat semnificativ în perioada menţionată. Această perioadă a fost marcată de pandemia care a lovit în plin piaţa restaurantelor, însă datele în piaţă arată că această restructurare a început chiar de dinainte. Spre exemplu, în ultimii doi ani numărul de unităţi din SUA s-a micşorat cu peste 2.500, iar cel din Germania cu peste 70. Cifrele iau astfel în calcul atât închiderile, cât şi deschiderile.