Companii

Altex vine cu al doilea brand tactic, dupa Media Galaxy

Altex vine cu al doilea brand tactic, dupa Media Galaxy

Dan Ostahie, presedintele Altex

21.11.2007, 17:11 88

"Pentru 2008, in functie de dezvoltarea retelei, vrem ca Digit'up sa aduca 10% din cifra de afaceri a grupului, in jur de 30 de milioane de euro", a declarat Cristi Camara, directorul de vanzari al Digit'Up.
Digit'Up este al treilea concept de retail al grupului Altex, dupa retelele Altex Megastore si Media Galaxy, si este la momentul actual format din opt unitati cu o suprafata medie de vanzare de 100 de metri patrati.
"Dezvoltarea brandului va fi legata de marile aglomerari urbane si vrem sa mergem cu Digit'Up, acolo unde Altex si Media Galaxy nu pot ajunge si nu pot acoperi nevoile consumatorilor", a declarat Dan Ostahie, presedintele Altex.
Compania a anuntat ca va extinde reteaua, in urmatorii trei-cinci ani, pana la 100 de unitati, din care 10 vor fi deschise in Bucuresti, cate 2 magazine in orasele cu peste 100.000 de locuitori si restul in localitati cu minim 30.000 de locuitori.
"Vom dezvolta reteaua la nivelul intregii tari, iar pentru anul viitor vrem sa ajungem la 50 de magazine. Digit'up reprezinta anticiparea nevoilor care vor aparea in timp, la fel cum conceptul Media Galaxy, lansat in 2004, acopera acum nevoia de spatii mari de vanzare", a declarat Ostahie.
Primele sapte unitati ale retelei, deschise in Alba Iulia, Petrosani, Medgidia, Braila, Oltenita, Ramnicu Sarat si Rosiorii de Vede, au fost lansate la inceputul anului sub numele Altex Digital, iar dupa o perioada de test au fost redenumite sub brandul Digit'Up, elaborat de agentia de branding Landor.
Magazinul din Bucuresti este singurul dezvoltat sub noul concept, restul urmand sa fie rebranduite pana la sfarsitul lunii.
Investitia medie pentru amenajarea unei unitati Digit'Up se ridica la 50.000 de euro, suma care nu include si stocul de produse. Potrivit reprezentantilor companiei fiecare magazin va avea in medie cate 4 angajati, iar cele localizate in centrele comerciale urmeaza sa aiba un personal de 7-8 angajati.
"Conceptul Media Galaxy formeaza piata, iar Digit'Up o urmeaza, de aceea trebuie sa-l punem in drumul clientilor. Sunt doua branduri tactice si reprezinta extremitati ale nevoilor consumatorilor, care ar putea deveni la un moment dat cea mai importanta parte a afacerii", a spus Ostahie. El nu a exclus ca Digit'Up sa reprezinte si modelul de intrare a grupului Altex pe pietele vecine, odata cu demararea programului de extindere regionala.
Magazinele vor fi localizate in zone cu trafic intens, in centre si zone comerciale circulate, iar reprezentantii companiei estimeaza ca in orasele mici cele mai mari vanzari vor fi inregistrate pe segmentul IT. In acelasi timp in zonele urbane, cu o putere economica mai mare, serviciile si segmentul foto video va aduce cea mai mare parte a afacerilor.

Cele 3 pariuri ale lui Ostahie
Digit'Up: suprafata de vanzare medie de 100 mp
Altex Megastore: suprafata de vanzare 800 - 2.000 mp
Media Galaxy: suprafata de vanzare de pana la 5.000 mp

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO