Companii

Altex, liderul pieţei de electro-IT din România, devine partenerul oficial al echipelor naţionale de fotbal ale României, printr-un parteneriat cu Federaţia Română de Fotbal. Raul Filip, director de achiziţii, Altex: „Ne-am propus să folosim resursele Altex pentru a dezvolta o gamă de produse pentru suporteri”

Altex, liderul pieţei de electro-IT din România, devine...

Autor: Alexandra Matei

02.03.2023, 13:43 139

Echipamentul şi accesoriile echipei naţionale vor putea fi achiziţionate din magazinele Altex şi Media Galaxy sau de pe platformele online ale retailerului. @ În plus, Altex va lansa ulterior şi o gamă de produse complementare, în colaborare cu Federaţia Română de Fotbal, în care vor fi incluse produse personalizate cu însemnele tricolorilor precum biciclete sau trotinete electrice.

Altex, liderul pieţei locale de electro-IT, devine partener oficial al echipelor naţionale de fotbal ale României, iar prin acest parteneriat, anunţă reprezentanţii companiei, va fi dezvoltată o nouă gamă de produse destinate suporterilor, printre care se numără inclusiv echipamentul oficial al echipei naţionale de fotbal.

„Suntem bucuroşi să susţinem sportul românesc, mai ales echipele naţionale de fotbal. Fotbalul trezeşte unele dintre cele mai mari emoţii în inimile românilor, iar Altex va fi mai aproape de consumatori prin acest parteneriat. Susţinem echipa naţională ca simbol al sportului, al efortului depus pentru performanţă şi susţinem un mod de viaţă sănătos. În plus, ne-am propus să folosim resursele Altex pentru a dezvolta o gamă de produse pentru suporteri, în parteneriat cu Federaţia Română de Fotbal”, a spus Raul Filip, director de achiziţii al Altex România, în timpul unei conferinţe de presă.

Echipamentul şi accesoriile echipei naţionale sunt disponibile pentru cumpărare în magazinele fizice Altex şi Media Galaxy, dar şi pe platformele online ale retailerului.

În plus, Altex va lansa ulterior şi o gamă de produse complementare, în colaborare cu Federaţia Română de Fotbal, în care vor fi incluse produse personalizate cu însemnele tricolorilor. Câteva exemple de astfel de produse sunt biciclete sau trotinete electrice, precizeză Raul Filip.

„Această nouă gamă de produse sa va dezvolta în timp. Pentru început, vor fi introduse în portofoliul Altex România circa 10-15 produse”, a mai adăugat el.

De asemenea, prin parteneriatul semnat astăzi, Altex va contribui la digitalizarea Federaţiei Române de Fotbal, folosindu-se de know-how-ul dobândit în cei 32 de ani de prezenţă pe piaţa românească.

Acest nou angajament, spune Răzvan Burleanu, preşedintele Federaţiei Române de Fotbal, vine într-o perioadă în care Federaţia Română de Fotbal a demarat un proces intensiv de digitalizare a fotbalului românesc.

„Sunt fericit să urez bun venit în familia fotbalului românesc unui nou partener, un lider de piaţă în domeniul electro-IT. Credem cu tărie că Altex ne va ajuta să furnizăm suportul optim în procesul de implementare a strategiei tehnice şi, implict, în creşterea performanţei sportive a jucătorilor români. Parteneriatul semnat astăzi confirmă încrederea în proiectele FRF a companiilor româneşti de prestigiu”, a mai spus Burleanu.

Altex este lider pe piaţa de electro-IT din România şi este, totodată, una dintre cele mai puternice trei companii antreprenoriale româneşti după cifra de afaceri.

Grupul controlat de omul de afaceri Dan Ostahie deţine circa 125 de magazine fizice, plus operaţiuni online sub cele două branduri - Altex şi Media Galaxy.

În 2021, ultimul an pentru care sunt date publice disponibile, retailerul a obţinut afaceri de 5,8 mld. lei, cu 16% mai mult decât în 2020, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO