Casiana Băsea, managerul agenţiei Office Travel (înregistrată pe firma Key Office) care opereză site-ul croaziere.net (lucrând cu peste 10 linii de croazieră), susţine că anul trecut a vândut 5.000 de croaziere şi că se aşteaptă ca anul acesta cererea să fie în creştere.
"Un cuplu va pleca pentru 21 de nopţi într-o croazieră în America de Sud cu compania Holland America. De asemenea, alt cuplu a plătit 14.000 de dolari pentru o croazieră de 14 nopţi în Caraibe în martie anul acesta". Eşuarea navei de croazieră Costa Concordia, operată de Costa Cruises, nu a afectat cererea pentru aceste pachete, a adăugat ea.
Preţurile pentru o croazieră diferă foarte mult, în funcţie de linie, de tipul de cabină (cameră simplă interioară, cameră cu vedere exterioară, cameră cu vedere exterioară şi balcon/terasă, apartament, apartament prezidenţial), de perioadă, de durata şederii, dar şi de momentul rezervării. Preţurile sunt mai mici cu cât rezervările se fac mai din timp, deoarece preţul cabinelor este influenţat de disponibilitate
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels