Companii

Afacerile farmaciilor Dona trec pragul de 1 mld. lei

Ovidiu Wencz

Ovidiu Wencz

Autor: Ioana David

30.01.2015, 00:07 741

Reţeaua de farmacii Dona, care operează peste 270 de unităţi, şi-a bugetat pentru acest an o cifră de afaceri de 1,1 mld. lei şi devine al treilea operator din retailul farma care trece de acest nivel, după Catena şi Sen­siblu. Dacă targetul Dona va fi atins, creşterea va fi de aproape 40% comparativ cu nivelul de aproape 800 mil. lei din 2014.

„Creşterea cifrei de afaceri vine din extinderea lanţului şi dintr-o creştere consistentă pe anumite locaţii determinată de susţinerea brandului şi de măsurile de marketing local şi de ofertă comercială“, a spus Ovidiu Wencz, directorul general al SIEPCOFAR, compania care operează Farmaciile Dona. Reţeaua, care este o afacere antreprenorială românească controlată de omul de afaceri Eugen Banciu (iar antreprenorul Nicuşor Nistor deţine 3%) ar putea ajunge la finalul acestui an la 320-350 de unităţi, extinderea realizându-se prin achiziţia de licenţe sau a unor lanţuri locale cu câteva unităţi.

„Dacă nu vom prelua noi o anumită licenţă, cu siguranţă o va lua alt­cineva. Este ca un joc de poker cu miză mare. Dacă vrei să rămâi în top trei lanţuri şi să ai o postură adecvată în faţa furnizorilor de la care să poţi obţine condiţii comerciale competitive, nu ai altă variantă decât să fii în liga celor mari“, a spus Wencz.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO