Companii

Afacerea cluburilor Fratelli: cum s-a extins unul dintre cele mai populare cluburi din Bucureşti

Afacerea cluburilor Fratelli: cum s-a extins unul dintre...

Autor: Cristina Roşca

23.02.2013, 17:22 3287

Numele dă singur de gol povestea businessului: doi fraţi şi doi veri, foşti colegi de liceu şi prieteni vechi "ca fraţii" (fratelli în italiană), hotărăsc să se lanseze în businessul de restaurante.

"A fost iniţiativa asociaţilor mei. Eu doar m-am lăsat convins, deşi aveam un loc călduţ deja asigurat.", spune Dani Caramihai, unul dintre asociaţii businessului Fratelli. 

Astăzi el se ocupă de managementul de zi cu zi al businessului, în timp ce fiecare dintre ceilalţi îşi împart atribuţiile de comunicare, design şi zona juridică. Deciziile majore nu se iau însă decât la comun.

Cei patru "fratelli" au găsit un spaţiu liber pe strada Nicolae Golescu la numărul 5 şi au deschis Fratelli Espresso Bar. Au pornit la drum cu 170.000 de euro, bani proprii. "Nu am apelat niciodată la bănci", precizează Dani Caramihai. Întreaga sumă a fost utilizată pentru a amenaja localul care stă astăzi mărturie celor opt ani în care s-a scris, practic, istoria pieţei locale de distracţie.

Fratelli Espresso Bar a apărut într-o perioadă în care românii începeau abia să prindă gustul ieşirilor mondene. New Yorkul a avut Studio 54 încă din anii '70. Era locul unde trebuia să mergi ca să fii văzut. În Bucureşti, harta distracţiei - fie ea de zi sau de noapte - a început să se contureze mult mai târziu. Fratelli a ales să se aşeze iniţial în centrul Capitalei.

Citiţi mai multe despre „Regele nopţilor albe” pe businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO