Caută doar în titlu
Companii

Adrian Simionescu, Estee Lauder România: În 2021 aducem branduri noi pe piaţă, dezvoltăm magazine monobrand online şi ne extindem în offline cu magazine multibrand. Compania şi-a dublat vânzările în trei ani (2016-2019), la 87 mil. lei

Gigantul american din industria cosmeticelor de lux Estée Lauder, care a intrat pe piaţa locală acum circa două decenii, are atât magazine proprii sub brandurile Mac şi Bobbi Brown, cât şi distribuţie către reţele partenere.

Grupul Estee Lauder îşi continuă dezvoltarea pe plan local atât prin investiţii în retailul online şi offline, cât şi prin extinderea por­tofoliului de branduri cu noi nume. Estee Lau-der România deţine un porto­foliu de 15 bran­duri premium şi de lux printre care se numără Tom Ford, La mer, Jo Malone, By Killian.

„Intenţionăm să consolidăm acest portofoliu, prin alăturarea unor branduri noi pe piaţa din România cum ar fi Le Labo şi Aveda. De asemenea, vom continua dezvoltarea magazinelor monobrand online, dar şi extinderea pe segmentul de retail cu magazine în format multibrand“, spune Adrian Simionescu, country manager Estee Lauder Romania.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.