Companii

Adrian Mihai, Managing Partner, Fan Courier: Avem 3.500 de angajaţi în Bucureşti, iar în toată ţara suntem undeva la 7.500. Anul trecut am angajat peste 900 de oameni

Videoconferinţa Top 1.000 cele mai mari companii din România. Pulsul economiei

Adrian Mihai, Managing Partner, Fan Courier: Avem 3.500...

Autor: Ramona Cornea

11.03.2021, 13:49 142

Compania Fan Courier are 7.500 de angajaţi per total, dintre care 3.500 în Bucureşti. Anul trecut, compania a angajat mai mult de 900 de oameni, spune Adrian Mihai, Managing Partner al Fan Courier.

”Avem 3.500 de angajaţi în Bucureşti, iar în toată ţara suntem undeva la 7.500. Anul trecut am angajat peste 900 de oameni, aproape 1.000. Dacă nu făceam acele angajări, nu eram în stare să facem faţă volumului mare de marfă. Constanţa are o problemă cu personalul pentru că în fiecare vară explodează turismul pe litoralul, iar oamenii încearcă să se ducă spre acea zonă pentru că acolo sunt câştiguri destul de mari şi astfel rămânem fără oameni. Anul trecut, în Constanţa nu am avut nicio problemă cu oamenii, am avut angajaţi în majoritate bucătari, chelneri şi aşa mai departe. Am reuşit să luăm foarte mulţi oameni din industria HoReCa”, a spus Adrian Mihai în cadrul videoconferinţei Top 1.000 cele mai mari companii din România. Pulsul economiei.

Ce a mai declarat Adrian Mihai în cadrul videoconferinţei:

·        Pentru noi, anul trecut a fost unul plin de incertitudini, foarte greu, însă a fost un an foarte bun. Pentru noi nu a fost un target să atingem 1 mld. lei anul trecut, dar s-a întâmplat, a fost vântul din pânze care ne-a ajutat să depăşim cu mult bugetele pe care le pregătisem pentru anul 2020.

·        Pe partea de online, eu nu am întâlnit companii care să nu crească anul trecut. Am întânlit foarte multe companii de la începutul anului 2021, iar toate companiile din online au buget de creştere de double digits.

·        Eu cred că online-ul va fi un domeniu cu creştere explozivă în următorii ani. Cred că cel mai mult a crescut partea de livrare de mâncare în pandemie şi cred că va continua să crească în următoarea perioadă.

·        Procentul celor care plătesc online a crescut destul de mult în pandemie, continuă să crească, dar am rămas totuşi cu un număr destul de mare de clienţi care doresc plata cu cash a produsului când ajunge, ceea ce înseamnă timp, bani şi scăderea productivităţii pentru noi, pentru companie.

·        Noi încercăm să dăm salarii mai bune şi să legăm salariul de productivitate în aşa fel încât curierul, angajatul, să primească mai mult. Suntem peste media din decembrie 2020 pe industrie.

·        Anul trecut chiar am schimbat flota de PDA-uri, cu maşini noi, soft-uri foarte bune, să digitalizăm, să uşurăm munca curierului, dar nu am reuşit să ajungem nici măcar aproape de productivitatea unui curier din Germania pentru că ne lipseşte infrastructura în primul rând, iar a doua parte este lipsa de încredere a noastră.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO