Caută doar în titlu
Companii

Adrian Ariciu, CEO, Metro Cash & Carry România: Avem peste 1.400 de magazine în franciza LaDoiPaşi iar la sfârşitul acestui an vedem peste 1.550. Obiectivul pe următorii trei ani este să ajungem la 2.000 de magazine

Videoconferinţa Top 1.000 cele mai mari companii din România

Metro Cash & Carry are în prezent peste 1.400 de magazine în franciza LaDoiPaşi, la finalul anului vrea să ajungă la 1.550 de magazine, iar în următorii doi ani acest număr să crească la 2.000, a spus Adrian Ariciu, CEO al Metro Cash & Carry.

”În acest moment, avem peste 1.400 de magazine în format LaDoiPaşi şi considerăm că acolo putem să avem un model pe care îl perfectăm în această perioadă, în care producătorii locali pot livra direct către magazinele LaDoiPaşi, cu suport, supraveghere şi contribuţie din partea Metro. Mă refer la producătorii mici, dar şi la o abordare multi-branşă, la posibilitatea unor clienţi de-ai noştri din zona HoReCa ce pot livra mâncare gătită în magazinele de retail. Avem 1.400 de magazine, iar la sfârşitul acestui an vedem peste 1.550. Obiectivul pe următorii trei ani este să ajungem la 2.000 de magazine”, a declarat Adrian Ariciu în cadrul videoconferinţei Top 1.000 cele mai mari companii din România. Pulsul economiei.

La Metro, pariul va fi pe convenienţă, cea a sectorului în retail, atât în modern, cât şi în traditional trade, dar şi convenienţa în ospitalitate, în bucătărie, mai spune el.

”Probabil vom vedea formate de business cu bucătării mai mari decât spaţiul de servire, vom vedea formate de business hibride, combinaţie între retail şi HoReCa. Toate aceste schimbări de business sunt accelerate odată cu pandemia. O revenire la nivelul pieţei din HoReCa este estimată la minimum doi ani ca durată pentru că există o reticenţă a consumatorilor de a vizita spaţiile respective.”

Ce a mai declarat Adrian Ariciu în cadrul videoconferinţei:

·        Tot timpul anului a fost o tendinţă de downgrade în categorie, o migrare către produse mai ieftine, dar în ultimele două luni ale anului 2020 aproape că s-a neutralizat această tendinţă. Dinamica de volum este similar este similară cu dinamica de valoare, iar acesta este un semn foarte bun.

·        Cred că avem cu toţii o responsabilitate pentru a crea valoare adăugată în România şi a produce mai mult competitiv în România, fără a avea mirajul de a exporta rapid şi de a valorifica rapid la export materii prime sau produse semifinite.

·        În zona de produse proaspete, în acest an ne propunem să creştem incidenţa cu 13% a produselor locale şi cred că avem perspective în acest sens. Este şi o tendinţă generată şi de criză de o localizare mai puternică decât globalizarea din două perspective: una legată de consum şi o afinitate crescută faţă de produsele locale, iar a doua este legată de lanţul logistic şi de o aprovizionare rapidă şi eficientă.

·        Mergem pe acest trend de încurajat şi de crescut colaborarea cu producătorii locali. A doua direcţie este legată de crearea unui ecosistem şi aici aş face legătură cu franciza LaDoiPaşi pe care o promovăm către clienţii revânzători.

 

·        În România, piaţa tradiţională de comerţ reprezintă peste 30%. Dacă ne referim la orice piaţă matură, există un procent între 15% şi 20% de comerţ tradiţional şi restul comerţ modern. Credem că în România, în următorii cinci ani, vom avea minimum 20% comerţ tradiţional, ţinând cont şi de incidenţa destul de mare a populaţiei şi în mediul rural faţă de alte state.

·        Noi, Metro, ne bazăm pe creştere şi păstrăm aceleaşi obiective de creştere în următorii ani, o creştere organică, pentru că nu avem de gând să deschidem magazine. Din punct de vedere al dinamicii pieţei, vedem o creştere a consumului în continuare, nu vedem nicio măsură care să ducă la un şoc în consum la acest moment. Ne poziţionăm drept optimişti.

 
Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.