Abatorul Periş, business deţinut de Jabbar Kanani, fondatorul Agricover, vrea să îşi consolideze poziţia pe piaţa cărnii prin adaptarea constantă la nevoile consumatorilor. Astfel, îşi îndreaptă investiţiile în diversificarea portofoliului de produse cu valoare adăugată, clienţii căutând prospeţime, dar şi produse cu un conţinut caloric mai scăzut.
„Priorităţile de investiţii ale Abatorului Periş continuă direcţia strategică de diversificare a portofoliului de produse cu valoare adaugată, anticipând preocuparea în creştere a consumatorilor pentru calitate şi prospeţime, dar şi pentru un conţinut caloric mai scăzut sau pentru reducerea impactului asupra mediului“, au răspuns reprezentanţii companiei Abatorul Periş la întrebările ZF trimise cu ocazia realizării unui nou catalog „Cei mai mari jucători din economie“, ediţia 2023. Ei nu au înaintat cifre privind valoarea investiţiilor.
În acest context, ei afirmă că au oportunitatea de a-şi creşte ponderea vânzărilor de produse cu valoare adăugată după ce în ultimii ani au investit preponderent în diversificarea capacităţilor de producţie şi a canalelor de distribuţie pentru a putea produce şi comercializa cantităţi semnificative de produse ultra-fresh.