Caută doar în titlu
Business Travel

Dragoş Anastasiu, Eurolines: România va fi listată în Catalogul TUI din 2018

„Ne aflăm ca destinaţie pe site-ul TUI, însă turiştii germani care, ca număr sunt pe al doilea loc în lume după japonezi, sunt obişnuiţi cu cataloagele tipărite”, a declarat joi şeful Eurolines România.

El a precizat că anul pe care îl vom încheia în curând a fost unul propice pentru turismul românesc. „2016 poate intra în istorie ca anul relansării destinaţiei turistice România, crescând atât numărul vizitatorilor de peste hotare, cât şi numărul românilor care au călătorit prin ţară. De asemenea, produsul turistic de la noi s-a îmbunătăţit, vedetele fiind Delta Dunării, Transilvania şi Bucureştiul”, a adăugat, Dragoş Anastasiu.

Fondatorul Eurolines a mai spus că problemele din Tunisia, Egipt şi Turcia au determinat reorientarea turiştilor către o destinaţie sigură: România. În opinia acestuia, ar trebui să profităm de situaţia favorabilă, şi să ne promovăm inteligent, prin campanii de PR.

„E greu să poziţionezi România ca destinaţie turistică cu un buget naţional de promovare de numai două milioane de euro, adică tot atât cât avem şi noi la nivelul grupului”, a precizat Anastasiu.

La nivel global, turismul a crescut în 2016 cu 4%, vânzările pe online mărindu-se cu 23% pe plan mondial şi cu 18% la nivel european.

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.