Business Internaţional

Vanzarile LVMH din primul semestru au crescut cu 2%

09.04.2004, 00:00 22



LVMH (Moet Hennessy Louis Vuitton SA), cel mai mare producator de bunuri de lux din lume, a anuntat ca vanzarile sale din primul trimestru au crescut cu 2%, datorita noilor magazine Vuitton care au propulsat produsele din piele si a cererii sporite pentru ceasuri de mana si vin. Vanzarile au ajuns la 2,85 miliarde de euro, de la 2,80 miliarde de euro in anul precedent, in condtiilein care analistii estimau o cifra de afaceri de 2,79 miliarde de euro. Compania isi deschide noi puncte de desfacere, inclusiv unul pe Fifth Avenue in New York, pregatindu-se pentru relansarea cresterii economice in SUA si in Asia. "Acestea sunt semnale pozitive pentru intregul sector al bunurilor de lux", a declarat Scilla Huang Sun de la Clariden Bank, Zurich, care detine LVMH. "Intr-un mediu economic si monetar mai favorabil, turismul se redreseaza si economiile americana si asiatica sunt in plina expansiune", a declarat LVMH. Compania anunta "o crestere semnificativa a profitului din exploatare in 2004". Departamentului pentru bauturi spirtoase si vin ii revine o crestere de 19%, celui de ceasuri si bijuterii, de 30%, iar celui de moda si produse din piele naturala, de 7%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO