Gigantul alimentar Nestlé a avut parte de o creştere accelerată a vânzărilor în primele şase luni ale acestui an, susţinută de majorarea preţurilor, o politică practică de mai multe companii din domeniu, titrează The Wall Street Journal.
Nestlé a înregistrat vânzări de 46,29 miliarde de franci elveţieni, echivalentul a 53,78 miliarde de dolari, în primele şase luni ale anului, o creştere organică de 8.7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Compania a declarat că în această perioadă preţurile au crecut cu 9,5%.
Compania elveţiană şi-a ridicat, de asemenea, perspectivele, spunând că acum se aşteaptă la o creştere organică a vânzărilor de 7%-8% în acest an, comparativ cu un interval anterior de 6% până la 8%.
Rivalii precum Unilever sau CocaCola au raportat că au crescut preţurile la alimente şi băuturi. Acest lucru le-a permis companiilor din industria alimentară să acopere preţurile materiilor prime sporind în acelaşi timp profiturile.