Business Internaţional

O treime din companiile care cumpără publicitate pe Facebook, printre care se numără Coca-Cola, Starbucks şi Adidas, iau în considerare boicotarea reţelei de socializare în urma campaniei „Stop Hate for Profit”

O treime din companiile care cumpără publicitate pe...

Autor: Eduard Ivanovici

01.07.2020, 15:45 246

Aproape o treime dintre companiile care cumpără publicitate pe Facebook vor renunţa temporar la parteneriatele cu reţeaua de socializare în urma campaniei „Stop Hate for Profit”, arată un sondaj al Federaţiei Mondiale a Agenţilor de Publicitate, potrivit The Guardian.

Luni, Ford şi Adidas au anunţat că îşi vor încheia parteneriatele cu compania lui Mark Zuckerberg, alăturându-se unor corporaţii precum Honda, Verizon şi Unilever.

Alte companii, precum Starbucks şi Coca-Cola, au suspendat temporar toate reclamele mediate de Facebook, însă nu şi-au anunţat suportul pentru campania „Stop Hate for Profit”, care coordonează boicotul împotriva reţelei de socializare.

„Am intrat într-o nouă eră a militantismului online”, a declarat Greg Sterling, analist în marketing digital.

Campania „Stop Hate for Profit” a luat naştere după moartea afro-americanului George Floyd şi are ca ţel eradicarea discursurilor care incită la ură în spaţiul public.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO