Business Internaţional

Sportul şi mâncarea nesănătoasă merg mână în mână: Un procent de 76% dintre companiile care sponsorizează echipele sportive produc mâncare de tip junk foond

Cercetătorii de la Centrul pentru Politici Alimentare şi Obezitate din cadrul Universităţii din Connecticut au realizat un studiu prin care au documentat frecvenţa cu care copiii – cu vârste cuprinse între 6 şi 11 ani – din  Statele Unite au vizionat în ultimii ani reclame publicitare care promovau mâncare nesănătoasă, cunoscută drept „junk food”, potrivit CNN.

Spre exemplu, reclama publicitară pentru un produs denumit Betty Crocker, care constă în drajeuri cu aromă de fructe, a fost văzut în medie de 97 de ori pe an de copiii americani.

Susţinerea echipei favorite şi mâncarea de tip junk food fac o pereche bună în Statele Unite, dar un nou studiu reliefează cât de strânsă este de fapt legătura dintre sport şi mâncarea nesănătoasă.

Studiul, publicat în jurnalul medical de Pediatrie, arată că 76% sponsorii echipelor sportive din Statele Unite, sunt companii care produc mâncare de tip junk food, în timp ce 52,4% dintre băuturile răcoritoare promovate în timpul evenimentelor sportive sunt băuturi cu exces de zahar în conţinut.

 
 
 
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.