Business Internaţional

Sampania sustine vanzarile LVMH

21.04.2006, 00:00 20

LVMH, cel mai mare producator de bunuri de lux din lume, a raportat pentru primul trimestru vanzari in crestere cu 15%, pe fondul cererii din ce in ce mai mari in Asia si Europa a unor produse ca sampania Dom Perignon sau ceasurile Tag Heuer, scrie Bloomberg.

Veniturile s-au majorat, ajungand la 3,54 mld. euro (4,4 mld. dolari), de la 3,09 mld. euro (3,81 mld. dolari), cat au fost in anul anterior. Cresterea a fost impulsionata de divizia de vinuri si bauturi spirtoase a companiei, dar si de unitatile de ceasuri si bijuterii.

Bernard Arnault, directorul executiv al LVMH, a introdus anul trecut pe piata sampania Veute Clicquot Rose si a determinat cresterea vanzarilor la Dom Perignon si Moet & Chandon in Japonia. "Vinurile si bauturile spirtoase au adus surprize placute aproape in fiecare trimestru din ultimii doi ani", a declarat Antoine Belge, analist in cadrul HSBC Holdings, din Paris.

Cererea sporita in aceasta tara a contribuit la majorarea veniturilor si din partea celei mai mari divizii a companiei, producatoarea bunurilor din piele. De asemenea, aparitia ceasurilor Tag Heuer, Zenith si Montres Dior a inlesnit cresterea veniturilor. cristina.stoian@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO