Business Internaţional

LVMH isi reorganizeaza operatiunile in SUA

02.03.2005, 00:00 11

Moet Hennessy, divizia de vinuri si bauturi spirtoase a grupului francez de produse de lux LVMH, isi va unifica unitatile de vanzari si operatiuni de marketing din SUA. Francezii au facut aceasta miscare pentru a-si intari pozitia de lider pe piata americana a vinurilor  si a bauturilor spirtoase de lux, relateaza Financial Times. Noua companie Moet Hennessy SUA va absorbi cele trei unitati americane de vanzari si marketing (Schieffelin, Clicquot si Millenium Import). Christophe Navarre, seful Moet Hennessy, declara ca aceasta miscare a fost "o mutare logica in strategia globala de a deveni lideri pe piata vinurilor si bauturilor spirtoase de calitatea intai". El declara ca in ciuda deprecieririi dolarului, piata americana a reprezentat "piata cea mai dinamica, reprezentand 40% din profitul Moet Hennessy, la momentul actual". Vanzarile de vinuri si bauturi spirtoase au reprezentat 35% din cifra de afaceri a LVMH din prima jumatate a anului anterior, care a fost de 996 milioane euro. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO