Business Internaţional

LVMH creste o data cu industria modei

26.07.2004, 00:00 21

Christian Dior a declarat ca asteapta "cresteri semnificative" ale profitului operational din partea companiei LVMH (Moet Hennessy. Louis Vuitton) pentru anul 2004, informeaza Financial Times. Afirmatiile confirma prognozele rivalilor de la Gucci si Burberry care anuntasera revigorarea pietei pe sectorul produselor de lux. LVMH actioneaza in industria articolelor de imbracaminte, de parfumerie si cosmetica, de ceasuri si bijuterii si desfasoara afaceri legate de productia si comercializarea vinurilor. Dom Perignon, parfumurile Givenchy si Kenzo, ceasurile Tag Heuer, Zenith si Dior sunt doar cateva dintre produsele celebre ale sale. LVMH a raportat o crestere a venitului operational de 12 procente pentru primul semestru, si a confirmat procesul de accelerare de la nivelul intregii industrii pentru a doua jumatate a anului. JP Morgan a catalogat cresterea organica de 19 % a diviziei de vinuri si bauturi alcoolice a LVMH drept "uimitoare". Afacerile din lumea modei au evoluat cu 11 procente. Vanzarile totale ale companiei au fost de 5,68 mld. euro, in crestere cu 8% fata de perioada similara a anului trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO