Hugo Boss, compania de pe segmentul superior al pietei de moda germane, a anuntat o crestere de 18% a comenzilor de articole din noua colectia feminina de primavara/vara pe anul 2004 comparativ cu anul trecut. Astfel, aceasta divizie a companiei si-ar putea compensa pierderile inregistrate in anii trecuti. #leadend#Comenzile de articole barbatesti din linia traditionala a companiei au scazut cu 2% fata de anul trecut, scotand in evidenta situatia dificila a industriei de produse vestimentare barbatesti. Combinat, comenzile de articole din colectiile pentru barbati si femei au ramas neschimbate comparativ cu anul trecut. Dupa o lansare dezastruoasa a liniei de produse destinate femeilor in 1999, Bruno Salzer, directorul executiv al companiei, a declarat in luna iulie a acestui an ca in al doilea semestru al acestui an Boss Woman isi va compensa pierderile ca urmare a cresterii puternice a comenzilor pentru aceste articole. Salzer se asteapta ca Boss Woman sa reprezinte 30% din vanzarile grupului in decurs de 10 ani.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels