Business Internaţional

Grupul media german ProSieben a avut pierderi de 77,9 mil. euro

30.11.2007, 14:11 14

ProSiebenSat.1 Media, cel mai mare post privat de televiziune din Germania, a anuntat pierderi de 77,9 mil. euro in trimestrul trei, pe fondul unei amenzi din partea autoritatilor anticartel, scrie Bloomberg. In perioada similara a anului trecut grupul a avut un profit de 13,1 mil. euro. Vanzarile au crescut cu 55%, atingand 668,4 mil. euro, fiind luate in considerare si rezultatele SBS Broadcasting, cumparata anul acesta cu suma de 3,3 mld. euro. In luna octombrie, autoritatile antitrust din Germania au amendat postul ProSieben cu 120 mil. euro pentru folosirea de reduceri ilegale in cazul reclamelor cu scopul de a castiga clienti. Cresterea de pe piata germana de publicitate in 2007 este estimata intre 1% si 2%, in scadere fata de previziunile precedente care prevedeau o crestere de 3%, conform lui Lothar Lantz, CFO la ProSieben. Actiunile ProSiebenSat.1 au scazut anul acesta cu 32%, reducand valoarea de piata a postului tv la 3,7 mld. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO