Caută doar în titlu
Business Internaţional

Efectul nebănuit al coronavirusului asupra Facebook. Ce se întâmplă cu reţeaua de socializare folosită de miliarde de oameni

În prezent, miliarde de oameni din toată lumea practică distanţarea socială într-un efort de evitare a răspândirii bolii COVID-19.

În aceste condiţii, chiar dacă traficul a crescut, businessul este în scădere, după ce mulţi dintre cumpărătorii de publicitate s-au retras de pe reţeaua socială, potrivit inc.com.

În Italia, activitatea pe Facebook a crescut cu 70%. Totuşi, asta nu aduce veşti bune companiei, în condiţiile în care, dacă oamenii stau acasă, nu îşi mai cheltuie banii pe lucruri pe care le-ar cumpăra în mod obişnuit.

Companiile nu mai înregistrează venituri atât de mari, astfel că sunt nevoite să anuleze multe dintre proiectele de promovare digitală.

Mulţi dintre cei care fac publicitate pe Facebook sunt afaceri mici, care şi-au închis temporar uşile. În consecinţă, reprezentanţii Facebook spun că businessul este „afectat la fel ca multe altele din toată lumea”.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.