Business Internaţional

Cum a ajuns Taylor Swift un adevărat magnet de bani şi cum profită marile companii de pe urma vestitului „efect Taylor Swift” şi fac şi ei profituri uriaşe

Cum a ajuns Taylor Swift un adevărat magnet de bani şi...

Autor: Business Magazin

11.02.2024, 23:33 60

În oraşele în care celebra cântăreaţă Taylor Swift urmează să concerteze, oamenii sunt mult mai dispuşi să cheltuie mai mulţi bani decât deobicei. Apetitul crescut pentru consum corelat cu apariţia starului în diferite oraşe a fost denumit „the Taylor Swift effect”, iar printre principalii câştigători ai acestui fenomen se numără gigantul Uber, care se pregăteşte din timp să satisfacă cererea care explodează pe fondul concertelor, scrie Business Insider.

„Uber caută să se adapteze şi este gata să treacă la nivelul următor, atunci când Taylor Swift ajunge în oraş”, a declarat Dara Khosrowshahi, CEO Uber.

O analiză realizată de Bank of America a indicat că în Pitsburgh, cheltuielile unei gospodării au crescut cu 77 de dolari în luna în care artista urma să performeze. Aceeaşi analiză subliniază că veniturile hotelurilor au ajuns la nivelul de dinaintea pandemiei în Philadelphia, după trei concerte ale artistei.

De asemenea, Mastercard a publicat un raport, care a popularizat expresia "The Swift Lift". Aceasta descrie creşterea vânzărilor în afacerile locale pe care Swift a adus-o odată cu spectacolele din „Eras Tour”.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO