Business Internaţional

Chrysler se aliaza cu Nissan ca sa treaca peste criza de pe piata auto

08.08.2008, 20:37 12

Chrysler se afla in discutii cu Nissan Motor pentru producerea in parteneriat de masini de marime medie, parteneriat ce ar schimba radical modelul de business al producatorului de automobile american, scrie The Wall Street Journal. Cele doua companii au incheiat un acord la inceputul anului prin care au hotarat sa isi reuneasca productiile de camioane si masini subcompact (de marime mica). Acestui acord i-au urmat discutii ce doreau sa se finalizeze intr-o noua intelegere prin care Nissan ar produce sedanuri de marime medie, pe care Chrysler ar urma sa le vanda sub propriul brand. Aceste aspecte au fost negate insa de purtatorii de cuvant ai Chrysler. O astfel de intelegere ar semnala schimbari drastice in modul de operare al Chrysler, in special in ceea e priveste divizia autovehiculelor pentru pasageri. Un parteneriat cu Nissan pentru sedanuri de marime medie ar transforma compania americana intr-un vanzator de masini produse de altii. Conform intelegerii cu Nissan, Chrysler ar incepe sa vanda primul model subcompact produs de compania nipona in 2011. Desi se poate dovedi riscanta, aceasta afacere ar putea revitaliza activitatea producatorului american in conditiile in care vanzarile propriilor produse sunt in declin. Chrysler planuieste sa produca in continuare noi modele de camioane, vehicule utilitare sport si minivanuri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO