Business Internaţional

Cât i-a costat pe cei de la Samsung celebrul „selfie” de la Oscar 2014

Cât i-a costat pe cei de la Samsung celebrul...

Autor: Adrian Popa

08.03.2014, 10:39 3624
Fotografia tip „selfie” de la Premiile Oscar în care apăreau numeroase vedete nu a fost decât o plasare de produs plătită foarte scump de Samsung, dezvăluie Wall Street Journal.
 

Samsung a cheltuit aproape 20 milioane de dolari pentru promovare la evenimentul de decernare a premiilor Oscar din 2014, potrivit publicaţiei Wall Street Journal. Compania a obţinut un succes major pe plan de imagine când un „selfie” al mai multor actori celebri a fost realizat cu un dispozitiv Galaxy Note 3. Tweet-ul care includea imaginea a fost cel mai partajat din istoria Twitter.

Potrivit WSJ, momentul selfie-ului a fost într-o oarecare măsură planificat, deşi a părut a fi o idee de moment a prezentatoarei evenimentului, Ellen DeGeneres. Înţelegerea dintre firma de publicitate angajată de Samsung, Starcom MediaVest, şi organizatorii evenimentului prevedea ca terminalele companiei să apară în timpul Oscar 2014.

Citiţi articolul integral pe www.gandul.info

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO