Business Internaţional

Articolele de lux limiteaza pierderile Hugo Boss

28.07.2006, 18:49 16

Hugo Boss, cel mai mare producator german de articole de imbracaminte, a inregistrat o scadere a pierderilor datorita cererii mari pentru articolele de lux pentru femei. Pierderea neta inregistrata in trimestrul doi a scazut la 5,5 mil. euro (7 mil. dolari), de la 6,2 mil. euro in aceeasi perioada a anului trecut, scrie Bloomberg.
Vanzarile au crescut cu 16%, pana la 253,2 mil. euro. Directorul executiv Bruno Saelzer a reusit sa atraga mai multi clienti pentru linia vestimentara Boss Woman, dar si pentru produsele din piele. Hugo Boss, companie controlata de grupul Valentino Fashion Group, a avut de castigat de pe urma cererii mari pentru produsele vestimentare de lux.
"Hugo Boss a continuat sa isi extinda activitatea pe toate pietele cheie", a declarat Saelzer. "Suntem multumiti de performantele inregistrate in Statele Unite si de cele ale Boss Womenswear", a continuat el.
Ieri actiunile Hugo Boss au scazut cu 16 centi, pana la un pret de 33,24 euro, la bursa din Frankfurt. Anul trecut actiunile au crescut cu 18%, evaluand compania la circa 2,38 mld. euro. Grupul asteapta o crestere de 12% a vanzarilor pe parcursul acestui an, in conditiile in care piata articolelor vestimentare va creste cu numai 3% in 2006.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO