Business Internaţional

Acţiunile Zoom se prăbuşesc cu 16% la începutul şedinţei de tranzacţionare, în condiţiile în care compania a înregistrat primul trimestru cu venituri de peste un sfert de miliard de dolari

Zoom Video Communications (simbol bursier ZM) a raportat luni un venit net de 317 miliarde de dolari în T2/2021, sau 1,02 dolari per acţiune, comparativ cu 186 miliarde de dolari şi 63 de cenţi per acţiune în acelaşi trimestru de anul trecut. Venitul net ajustat a fost de 1,36 dolari per acţiune, conform MarketWatch.

Veniturile au crescut cu 54,% la 1,02 miliarde de dolari, de la 663,5 milioane de dolari în 2020.Analiştii intervievaţi de FactSet se aşteptau la un venit net de 1,16 dolari per acţiune, la venituri totale de 991 milioane de dolari.

Astăzi, acţiunile Zoom au scăzut cu 16% la începutul şedinţei de tranzacţionare din New York, după ce au scăzut cu 12% în premarket.

„În T2, am obţinut primul trimestru de un sfert de miliard de dolari şi am oferit un cash flow puternic”, spune CEO-ul Zoom Eric Yuan. Deşi majoritatea companiilor s-ar bucura instant datorită unei creşteri de 54% a vânzărilor, rezultatul reprezintă, de fapt, cea mai mică creştere anuală din istoria veniturilor Zoom.

Ultimul minim a fost de 77,9%, înregistrat în ianuarie 2020, înainte ca efectele pandemiei să fie resimţite la nivel mondial. De altfel, estimările oferite de Zoom arată că ritmul va continua să scadă, creşterea vânzărilor din T3 urmând să ajungă la 31,2% faţă de trimestrul similar din 2020.

Acţiunile Zoom au crescut cu circa 3% în 2021. În aceeaşi perioadă, indicele S&P 500 este pe plus cu peste 20%.

 
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.