Business Hi-Tech

Yahoo in Times Square

21.05.2003, 00:00 14

Intentionand sa isi provoveze noul motor de cautare si sa recastige primul loc in preferintele internautilor, Yahoo a lansat saptamana aceasta o ampla campanie de publicitate, atat pe internet si in presa, cat si cu ajutorul unor panouri publicitare, amplasate in cele mai neasteptate locuri.
Principalul punct de atractie al campaniei este un panou electronic, amplasat pe o cladire de 22 de etaje din Times Square, la New York, care este conectat la internet si urmeaza sa prezinte in timp real informatii privind  diversele cautari efectuate de utilizatorii Yahoo. Valoarea totala a campaniei publicitare nu a fost facuta publica. Gelos pe succesul Google, nu numai ca numar de vizitatori - 112 milioane de cautari pe zi - ci si ca incasari - 400-700 de milioane de dolari - Yahoo crede ca poate cu ajutorul publicitatii sa recupereze aceasta diferenta. Yahoo, pe siteul caruia se efectueaza doar 42 de milioane de cautari zilnic, a obtinut prin sistemul de publicitate online integrat in motorul sau de cautare incasari de 177 milioane de dolari anul trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO