Business Hi-Tech

Xerox nu mai vrea să fie asociat doar cu echipamentele de copiat documente

Autor: Adrian Stefan Seceleanu

02.09.2010, 23:02 30

Xerox Corp. are în plan să-şi dubleze cheltuielile depublicitate la nivel global ca parte a unui efort al companiei de adeveni cunoscută pe piaţă şi ca un furnizor de servicii complexepentru firme şi nu doar ca un simplu furnizor de echipamente decopiere a documentelor, scrie Bloomberg. Campania de marketing careva demara pe 7 septembrie va aduce în prim-plan clienţi aicompaniei precum lanţul hotelier Marriott, care au angajat Xeroxpentru a le gestiona sarcini precum automatizarea emiterii defacturi. Ursula Burns, directorul executiv al companiei, încearcăsă schimbe imaginea unei companii al cărei nume este adesea folositpentru a descrie activitatea de copiere a documentelor. Xerox acumpărat în acest an compania Affiliated Computer Services pentru6,2 mld. dolari, cea mai mare achiziţie din istoria corporaţiei,triplându-şi astfel veniturile din servicii. Odată cu aceastăachiziţie divizia de servicii va avea venituri egale cu divizia deechipamente, potrivit sursei citate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO