Business Hi-Tech

Wizrom s-a extins in Turcia si Bulgaria

19.11.2003, 00:00 15

Cresterea bazei de clienti si a proportiei serviciilor postvanzare in structura cifrei de afaceri au fost punctele principale ale strategiei pe 2003 a furnizorului de solutii de management WizRom Software.
"Extinderea a fost pe primul plan si abia apoi ne-am concentrat pe cresterea cifrei de afaceri", a declarat Cristian Udrescu, directorul general al WizRom.
Compania si-a deschis noi filiale anul acesta, in Turcia si Bulgaria, filiale care s-au alaturat birourilor WizRom Softaware inaugurate anterior la Bratislava si Chisinau.  Deocamdata, compania nu intentioneaza sa deschida alte filiale in strainatate, fiind preocupata sa le consolideze pe cele existente. "Am mai incercat sa ne deschidem un birou si in Ucraina, dar am renuntat pentru ca riscurile erau prea mari", a precizat managerul companiei.
Numarul noilor clienti a crescut anul acesta cu 96% fata de anul trecut, iar cel al licentelor vandute cu 51%, a precizat Udrescu. Tot in 2003, veniturile din servicii (asistenta tehnica postvanzare) au crescut cu 150%.
Printre cei mai noi clienti ai WizRom se numara Samus Mex si Isopor (din grupul Mobexpert), Elite Romania, Beverages Distributions Group sau lantul de supermagazine  Walmark.
Studiile independente indica o cota de piata de circa 20% pentru WizRom, a mai declarat directorul companiei.
In privinta pietei autohtone de management al afacerilor, Cristian Udrescu apreciaza ca a crescut in acest an,  fata de 2002, cu 15-20%.
Wizrom Software  a intrat pe piata in 1992 fiind partenerul unor firme de software internationale  ca WizSoft Inc. , Eshbel Technologies si Retalix. Vinde si  implementeaza solutii de manangement de tip ERP ( planificarea resurselor intreprinderii), SFA ( automatizarea fortei de vanzari) sau CRM (managementul relatiilor cu clientii). De asemenea, propune solutii software pentru industria de leasing si turism.  Printre cei peste 1.000 de clientii ai companiei se numara Kvaerner IMGB, Omniasig, Japan Tobaco International (JTI) si Interbrands."Dintre clientii nostri, 98% sint companii private, iar 75% sint companii multinationale", afirma Cristian Udrescu.
In 2002, compania a comunicat o cifra de cifra de afaceri de 3 mil.$. Principalii competitori, la nivelul dimensiunii clientilor, sunt Scala Business Solutions, LLP, TotalSoft s.a.
victor@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO