Business Hi-Tech

Vodafone o numeşte director pentru operaţiunile cu clienţii pe Ioana Mihăilescu. Ana Alexe va pleca pe aceeaşi poziţie la Vodafone Australia

Ioana Mihăilescu

Autor: Adrian Seceleanu

10.01.2018, 16:51 3389

Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă şi una dintre cele mai mari companii locale, cu o bază de aproximativ 9 milioane de clienţi, a numit-o pe Ioana Mihăilescu, care lucrează pentru operator din 2012, pe poziţia de director customer operations, în condiţiile în care Ana Alexe, care ocupa această poziţie de 5 ani va prelua aceeaşi poziţie în cadrul Vodafone Hutchinson Australia, în Sydney, conform unui anunţ al companiei de telecomunicaţii.

“Ioana Mihăilescu, în prezent Director Channel Strategy & Customer Value Management în cadrul Consumer Business Unit, Vodafone România, va prelua rolul de Director Customer Operations de la 22 ianuarie 2018, înlocuind-o pe Ana Alexe, care a fost desemnată Director Customer Operations la Vodafone Hutchinson Australia, cu sediul în Sydney. În noua sa poziţie, Ioana Mihăilescu îi va raporta lui Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România, şi va face parte din echipa executivă de management.

Ioana Mihăilescu este Director Channel Strategy & Customer Value Management din 2014, rol în care a iniţiat transformarea canalelor de vânzare şi a contribuit semnificativ la performanţa solidă a Vodafone România pe segmentul dedicat persoanelor fizice. Anterior, ea a fost Director Customer Operations Support în cadrul companiei pentru doi ani. De asemenea, are o vastă experienţă în poziţii de conducere în domeniul financiar-bancar”, conform datelor Vodafone.

Înainte de a fi recrutată de Vodafone Ioana Mihăilescu a lucrat pentru companiile ING Asigurări de Viaţă, Global Remote Services şi Bancpost.

Ana Alexe s-a alăturat Vodafone în 2003 şi a deţinut mai multe roluri de conducere în ariile de relaţii cu clienţii, operaţiuni şi experienţă a clienţilor atât în România, cât şi în Qatar.

În 2012 a fost numită Director Customer Operations în România, o poziţie din care a contribuit la construirea unei echipe solide, la poziţionarea companiei ca lider în satisfacţia clienţilor, atât persoane fizice, cât şi companii, şi a îmbunătăţit semnificativ politica de risc de credit. În noua sa poziţie, Ana îi va raporta lui Iñaki Berroeta, CEO Vodafone Hutchinson Australia, care a fost CEO al Vodafone România între 2010 şi 2014.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO