Business Hi-Tech

Vodafone insista pe segmentul abonatilor

23.01.2008, 17:50 34

Vodafone Romania, al doilea operator de telefonie mobila de pe piata locala, a modificat programul de loialitate dedicat abonatilor persoane fizice si companii, mutare prin care compania intentioneaza sa stimuleze atat achizitia de noi utilizatori, cat si mentinerea bazei existente de clienti. Schimbarile in programul de loialitate vizeaza doar clientii cu abonament. Vodafone are aproximativ trei milioane de utilizatori cu abonament.
Principalii competitori ai Vodafone (Orange si din aceasta luna si Cosmote) utilizeaza de asemenea programe de loialitate, prin care clientii primesc bonusuri bazate, in general, pe vechimea in retea si valoarea facturilor.
Conform Vodafone, schimbarile aduse programului de loialitate vor avantaja in continuare clientii cu vechime in retea, dar vor pune accent si pe valoarea facturilor platite de clientii noi.
"De exemplu, un client cu o factura medie de 20 de euro si sase ani vechime in retea se va califica in aceeasi grupa de loialitate ca si un client care are 6 luni vechime si o factura de 60 de euro. Ambii vor primi acelasi bonus lunar de loialitate, de 60% din punctele acumulate pentru valoarea facturii. In acest fel, fiecare client va avea posibilitatea sa acumuleze mai multe puncte de loialitate, care pot fi transformate in (...) telefoane si accesorii la preturi promotionale sau chiar gratuite, minute in retea, extraoptiuni sau reduceri la factura", a spus Liliana Solomon, CEO Vodafone Romania.
Programul "Vodafone pentru tine" include patru segmente de clienti persoane fizice, delimitate in functie de vechimea in reteaua Vodafone si de valoarea medie a facturii, pe ultimele 6 luni: Red, Silver, Gold si Platinum. Incepand cu data de facturare din 23 ianuarie 2008, clientii Vodafone Romania vor fi informati individual cu privire la segmentul din care fac parte.
Pentru clientii business, "Vodafone pentru tine" aduce o segmentare similara in cele 4 categorii exclusiv in functie de valoarea facturii. Clientii business beneficiaza, pe langa punctele de loialitate de baza, de un bonus lunar in functie de segment - 20% pentru clientii Business Silver, 30% pentru clientii Business Gold si 40% pentru clientii Business Platinum - si de un bonus anual in functie de segment si de vechimea in retea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO