Business Hi-Tech

Utilizarea aplicaţiilor pentru mobile a crescut cu 76%, susţinută de aplicaţiile pentru cumpărături

Utilizarea aplicaţiilor pentru mobile a crescut cu 76%,...

Autor: Ioana Nita

09.01.2015, 00:00 168

Utilizarea aplicaţiilor mobile a crescut cu 76% în 2014 la nivel mondial, cele mai folosite aplicaţii fiind cele pentru cumpărături şi lifestyle, potrivit datelor companiei de analiză Flurry deţinută de gigantul american Yahoo. Comparativ cu anii trecuţi, când cele mai folosite aplicaţii au fost jocurile, în 2014 aplicaţiile din categoriile „lifestyle şi shopping”, „utilităţi şi productivitate” şi „mesagerie şi socializare” au fost cele care au înregistrat creşteri de peste 100% în utilizare, notează Techspot.com. Utilizarea aplicaţiilor dedicate cumpărăturilor şi a celor de lifestyle a crescut cu 174% anul trecut faţă de 2013, ceea ce arată că utilizatorii au mai multă încredere să efectueze plăţi de pe dispozitivele mobile. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO