Business Hi-Tech

Urmează conferinţa ZF eCommerce Summit 2024 - Ce urmează în e-commerce, marţi - 2 aprilie. Lideri din piaţa locală de comerţ şi plăţi electronice şi analişti participă ca speakeri la eveniment.

26.03.2024, 00:07 336

În deschiderea evenimentului, dr. Marcin Nowakowski, retail & e-commerce practice leader pentru Europe Centrală în cadrul McKinsey, va vorbi despre tendinţele care vor marca dezvoltarea industriei de e-commerce în următorii ani.

Ziarul Financiar organizează în parteneriat cu eMAG cea de-a doua ediţie a e-commerce Summit,  eveniment dedicat industriei de e-commerce din regiune, în care va analiza, alături de invitaţii săi, principalele oportunităţi şi provocări care se află în faţa acestui segment de business în perioada următoare.

În deschiderea evenimentului, Marcin Nowakowski - liderul practicii de consum şi retail pentru McKinsey în Europa Centrală, va discuta despre ce urmează pentru industria de e-commerce, respectiv despre tendinţele care vor marca piaţa în următorii ani. În rolul său de la McKinsey Nowakowski lucrează cu companii omni­channel şi retaileri în legătură cu subiecte pre­cum transformările necesare pentru creş­tere şi excelenţa comercială bazată pe date.

Tudor Manea - CEO al grupului eMAG şi Irina Pencea, general manager al eMAG România, vor discuta atât despre rezultatele eMAG din 2023 şi primele cifre ale anului 2024 dar şi despre impactul AI în business, tendinţele la nivel de piaţă şi regiune şi despre cum privesc asaltul companiilor din China.

Despre cât de mult contează opţiunile de plată în decizia de achiziţie, rolul ratelor şi al portofelelor digitale şi al proiectului Ropay, vor oferi detalii Elena Gheorghe, country manager, PayU România, Laura Vizir, chief product officer, tbi bank, Andrei Şercănean, VP e-commerce services, eMAG România, Bulgaria, Ungaria şi Răzvan Faer, şef departament dezvoltare, Transfond.

Un subiect cheie abordat în cadrul conferinţei va fi cel al infrastructurii necesare pentru dezvoltarea industriei de e-commerce iar unul dintre invitaţi care va oferi detalii despre acest subiect este Lucian Băltaru, CEO, Sameday. Despre cum pot ajunge companiile din România la o piaţă de 35 de milioane de clienţi din 3 ţări va vorbi Stejara Pircan, Senior VP eMAG România, Bulgaria, Ungaria.

Piaţa de comerţ electronic din Europa Centrală şi de Est (CEE) are o valoare de peste 90 mld. euro, iar regiunea a depăşit în mod constant Europa de Vest în ceea ce priveşte rata de creştere a comerţului electronic, pe fondul creşterii gradului de penetrare a internetului şi de creşterea încrederii consumatorilor în platformele de cumpărături online, dar şi în condiţiile în care piaţa are dimensiuni absolute mai mici.

 

Printre temele de discuţie care vor fi abordate în cadrul evenimentului se numără:

► Care sunt principalele provocări şi oportunităţi pentru creşterea comerţului electronic în regiunea CEE?

► Cum poate fi abordat deficitul de competenţe digitale din România pentru a stimula dezvoltarea comerţului electronic?

► Care sunt tendinţele actuale în ceea ce priveşte comportamentul online al consumatorilor din România şi din ECE?

► Ce măsuri pot fi luate pentru a creşte adoptarea comerţului electronic în zonele rurale din România?

► Cum pot colabora guvernul şi sectorul privat din România pentru a accelera creşterea comerţului electronic?

► Care sunt cele mai importante provocări de reglementare cu care se confruntă companiile de comerţ electronic din România şi din CEE?

► Care sunt principalele diferenţe între piaţa de comerţ electronic din România şi alte ţări din CEE?

► Care sunt principalele bariere în calea comerţului electronic transfrontalier în ECE şi cum pot fi depăşite acestea?

► Care sunt cele mai populare categorii de comerţ electronic din România şi cum se compară acestea cu tendinţele globale?

 

Speakeri din diferite segmente ale industriei vor discuta despre ce urmează în e-commerce

Irina Pencea, General Manager eMAG România şi senior VP eMAG Bulgaria, Ungaria, România  

Elena Gheorghe, country manager, PayU România

Stejara Pircan, senior VP eMAG România, Bulgaria, Ungaria

Laura Vizir, chief product officer, tbi bank

dr. Marcin Nowakowski, McKinsey Central European retail and e-commerce practice leader

Tudor Manea, CEO, Group eMAG

Andrei Şercănean, VP e-commerce services, eMAG România, Bulgaria, Ungaria

Răzvan Faer, şef departament dezvoltare, Transfond

Cristian Cârjan, senior commercial director, eMAG

George Moroianu, cofondator, Flip

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO