Business Hi-Tech

UPC taie cu 25% tarifele pentru a creste pe internet

UPC taie cu 25% tarifele pentru a creste pe internet
16.04.2009, 00:00 101

UPC, al doilea jucator de pe piata locala de cablu TV, a lansat o campanie prin care urmareste sa-si majoreze cota de pe piata locala de servicii internet, operatorul reducand la jumatate, timp de sase luni de zile, tariful pentru contractele pe un an de acces la web.

Astfel, intr-un an, un client UPC va plati mai putin cu 25% pentru serviciile de acces la internet. Oferta este valabila pentru toate cele trei tipuri de abonamente UPC Internet: Small, Medium sau Large. In cazul abonamentului UPC Small, care ofera o viteza de download de 1 Mbps si una de upload de 256 Kbps, abonamentul costa 12,5 de lei/ luna in primele 6 luni.
Pachetul Medium, cu o viteza de download de 10 Mbps si viteza de upload de 1 Mbps, costa 17,5 de lei/ luna in primele 6 luni.
Pentru 30 de lei pe luna, clientii pot avea in primele 6 luni de contract pachetul Large, cu o viteza de download de 20 Mbps si una de upload de 2 Mbps.
Toate tarifele prezentate includ TVA.
UPC este al treilea jucator de pe piata locala de servicii internet, dupa RCS&RDS si Romtelecom. La sfarsitul anului 2008, UPC avea un numar de 237 300 de abonati la serviciile internet, cu aproximativ 30% mai mult fata de anul anterior.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO