Business Hi-Tech

UPC Romania taie din preturi pentru clientii din sectorul IMM

UPC Romania taie din preturi pentru clientii din sectorul IMM

Cel mai ieftin pachet (40 de euro) ar fi costat 67,5 euro in cazul achizitionarii separate a serviciilor

04.12.2007, 18:02 33

UPC Romania, cel mai mare operator de televizune prin cablu de pe piata locala, a lansat trei pachete de servicii complete pentru IMM-uri, ce integreaza internet de mare viteza (broadband), telefonie fixa digitala, gazduire web si televiziune, si ar putea aduce firmelor economii de pana la 40% comparativ cu achizitia separata a serviciilor.
Serviciile UPC Business sunt disponibile companiilor prin intermediul a trei abonamente, cu preturi cuprinse intre 40 euro si 90 de euro, au anuntat oficialii operatorului.
Pachetul de top, disponibil pentru un tarif lunar de 90 de euro, asigura o viteza maxima de descarcare a datelor de pe internet de 24 de megabiti pe secunda, doua linii telefonice cu 500 de minute de voce incluse pentru apeluri nationale catre retele fixe, spatiu de gazduire web de doi gigabytes si pachetul de televiziune "Basic".
Potrivit oficialilor companiei, in momentul achizitionarii separate a serviciilor, clientii ar plati 80 de euro pentru serviciile de internet, 16 euro pentru telefonia fixa digitala, 24 de euro pentru serviciile de gazduire si 7,5 euro pentru abonamentul TV, pentru un total de 127,5 euro.
"Am reusit sa stabilim un record de viteza pentru accesul la internet prin cablu TV cu 24 Mbps. Am marit numarul de minute incluse pentru apelurile nationale catre retele fixe si instalam cel putin doua linii telefonice pentru a oferi flexibilitate clientilor", a declarat Calin Geru, directorul de marketing al diviziei UPC Business.
Andrei Dinulescu, director de produse in cadrul UPC Business, apreciaza ca piata de internet broadband pentru IMM-uri se confrunta cu o eroziune a preturilor si se asteapta la lansarea pe piata a mai multor oferte care asigura utilizatorilor viteze de transfer din ce in ce mai ridicate.
Economiile in cazul celorlalte doua pachete UPC sunt de 30,5 euro, respectiv 27,5 euro. Astfel, cel mai ieftin pachet - 40 de euro - asigura utilizatorilor o latime de banda de opt megabiti pe secunda, doua linii telefonice cu 500 de minute de voce incluse, spatiu de gazduire de 500 de megabytes si pachetul Basic de televiziune.
In cazul in care companiile ar fi optat pentru achizitia separata a serviciilor, acestea ar fi platit 35 de euro pentru serviciile de acces in banda larga la internet, 16 euro pentru telefonia fixa, noua euro pentru serviciile de gazduire si 7,5 euro pentru serviciile de televiziune, totalizand 67,5 euro. Pentru abonamentul "mediu", de 60 euro, clientii vor putea accesa internetul cu viteze de pana la 16 megabiti pe secunda, vor avea doua linii telefonice, cu 500 de minute incluse, gazduire de un gigabyte si pachetul Basic de televiziune, care ar fi costat separat 90,5 euro.
Oficialii UPC au mai anuntat ca IMM-urile vor mai avea la dispozitie un call center dedicat, care a fost lansat la inceputul anului 2007, initial pentru clientii UPC din Bucuresti. Potrivit reprezentantilor operatorului, call center-ul va finaliza preluarea clientilor de business din toata tara saptamana viitoare.
In trimestrul al treilea, UPC a pierdut 11.900 de clienti de televiziune analogica prin cablu, dar a castigat 11.600 de clienti pe cablu digital, 9.100 de clienti pe telefonia fixa si 12.400 de abonati pe televiziunea prin satelit.
Cea mai mare crestere a fost inregistrata de clientii serviciilor de acces la internet, de 19.800 de utilizatori.
UPC Romania avea la sfarsitul trimestrului al treilea 1,367 milioane de clienti pe segmentul video (cablu, cablu digital si televiziune prin satelit - DTH), in crestere cu 12.100 de utilizatori fata de T2.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO