Business Hi-Tech

UPC atacă piaţa cu filme şi posturi TV documentare

UPC atacă piaţa cu filme şi posturi TV documentare

Autor: Adrian Seceleanu

05.12.2012, 00:00 2892

UPC, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală TV, a lansat două campanii promoţionale prin care vizează atragerea de noi clienţi, şi care au în prim-plan posturi TV care difuzează filme sau documentare. Una dintre campanii - prin care UPC oferă gratuit timp de o lună acces la cele 20 de posturi TV cu profil documentar - pare a fi ţintită către baza de clienţi a RCS&RDS, în contextul conflictului dintre liderul pieţei TV şi grupul Discovery care a dus la eliminarea posturilor Discovery din grila companiei deţinute de Zoltan Teszari.

UPC oferă aceste posturi gratuit inclusiv clienţilor care nu au cele mai scumpe abonamente din portofoliu, care includ aceste posturi în grilă. "În perioada 1 decembrie 2012 - 7 ianuarie 2013, UPC oferă acces gratuit la toate cele 20 de canale documentare existente în grilă. (…) Întreaga bază de clienţi UPC va putea viziona gratuit programele oferite de aceste 20 de canale". Compania a anunţat că din 1 decembrie UPC România oferă clienţilor săi două noi canale - Discovery Investigation (ID) şi Animal Planet HD.

De asemenea, în decembrie, UPC România le oferă anumitor categorii de clienţi acces gratuit la posturile HBO, HBO Comedy, HBO HD, Cinemax şi Cinemax 2. Campania HBO este disponibile pentru clienţii noi care se abonează la pachetele Fiver Race HD 3D sau Fiber Fast HD 3D sau utilizatorilor care aleg un abonament de televiziune digitală de la UPC, clienţilor de televiziune analogică ce migrează către televiziunea digitală dar şi actualilor clienţi de televiziune digitală UPC care optează pentru un pachet cu o valoare superioară.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO