Business Hi-Tech

Telekom a lansat aplicaţia MyAccount pentru clienţii serviciilor de telefonie mobilă

Telekom a lansat aplicaţia MyAccount pentru clienţii...

Autor: Ioana Nita

10.12.2014, 00:00 327
Telekom România, cel mai mare grup de pe piaţa locală de telecomunicaţii, a lansat aplicaţia mobilă MyAccount prin intermediul căreia utilizatorii serviciilor de telefonie mobilă au acces direct de pe smartphone la informaţii despre contul lor şi despre statusul serviciilor şi extraopţiunilor activate. Aplicaţia, disponibilă penru sistemele Google Android şi Apple iOS, se adresează atât abonaţilor la serviciile de telefonie mobilă Telekom, cât şi utilizatorilor de cartele preplătite. Astfel, abonaţii au la dispoziţie informaţii despre facturile lor, pe care le pot plăti online, iar utilizatorii de cartele preplătite pot face o reîncărcare prin card bancar sau voucher.
 
De asemenea, utilizatorii aplicaţiei pot găsi cel mai apropiat magazin Telekom, având la dispoziţie indicaţii pentru localizarea acestuia. „Clienţii vin cu din ce în ce mai multe cereri de pe dispozitivele mobile, 24% din traficul de pe site-ul telekom.ro fiind înregistrat de pe mobil (...) Astfel, lansăm aplicaţia mobilă MyAccount, care este o soluţie eficientă şi uşoară de a-şi gestiona contul, de a face plăţi sau de a fi la curent cu noutăţile prin intermediul notificările primite”, a declarat Olaf Lausen, Chief of Staff şi Director Dezvoltarea Afacerii pentru grupul Telekom România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO