Business Hi-Tech

Start-up-ul local care detectează cancerul de piele prin aplicaţia mobilă SkinVision: Vrem să atragem o finanţare de 10 mil. euro

Start-up-ul local care detectează cancerul de piele prin...

Autor: Ioana Nita, Ştefan Stan

11.07.2017, 00:06 1041
Din 2011, anul înfiinţării, start-up-ul a reuşit să obţină în total peste 6,3 milioane de euro de la o serie de fonduri de investiţii Din echipa de medici, cinci sunt din România, iar ceilalţi doi sunt din Olanda.
SkinVision, start-up-ul românesc care a dezvoltat o aplicaţie mobilă pentru detecţia timpurie a cancerului de piele, ţinteşte să atragă la începutul anului viitor o investiţie de 10 milioane de euro care să îi permită să continue cercetarea-dezvoltarea, precum şi să-şi extindă echipa şi businessul pe alte pieţe din Europa, unde nu este deja prezent. De la înfiinţare şi până acum, start-up-ul a atras în total peste 6,3 milioane de euro de la o serie de fonduri de investiţii. „Primele runde de finanţare le-am obţinut în perioada 2011- 50.000 euro Seed Money şi 300.000 euro de la fondul de investiţii olandez PHS (Personal Health Solutions – n. red.). Apoi au urmat alte finanţări, de 1,5 mil. euro şi 3 mil. de euro de la PHS în 2013, respectiv Leo Pharma (fond de investiţii din Danemarca – n. red.) în 2015, iar în mai anul acesta am atras o nouă investiţie de 1,5 milioane de euro din partea celor două fonduri”, a declarat pentru ZF Mircea Popa, cofondator al SkinVision, împreună cu Victor Anastasiu. Cei doi au înfiinţat start-up-ul în 2011, iar odată cu inves­tiţia de 1,5 milioane de euro primită din par­tea PHS în 2012, acesta şi-a mutat sediul cen­tral în Amsterdam, Olanda, echipa de cer­ce­tare-dezvoltare rămânând însă în România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO