Business Hi-Tech

Solutiile IBM alese de Connex si P&G

17.09.2003, 00:00 18

IBM a anuntat ieri ca va extinde colaborarea sa cu MobiFon (proprietarul brand-ului Connex) pentru a pune la dispozitia clientilor operatorului de telefonie mobila servicii avansate de mesagerie vocala.
Connex a inceput anul trecut sa utilizeze tehnologia IBM WebSphere Unified Messaging pentru dezvoltarea serviciului Connex Vox si pentru a administra mesageria vocala astfel incat sa poata fi accesata de catre clienti oriunde si oricand, prin telefon sau prin intermediul Internetului. Solutia permite operatorului de telefonie mobila sa ofere clientilor servicii complexe, incluzand notificari prin SMS si gestionarea mesajelor fax.
“Am ales IBM datorita capacitatii sale de a implementa o solutie atractiva de mesagerie vocala, bazata pe o platforma si o arhitectura deschise. Scalabilitatea si fiabilitatea solutiei ne permit sa integram aplicatiile de mesagerie pe o singura platforma, reducand costurile, crescand eficienta si viteza de dezvoltare a serviciilor viitoare”, a declarat Vishant Vora, chief technology officer si vicepresident network & systems la Connex.
Pe plan mondial, IBM a ajuns recent la o intelegere cu Procter& Gamble care presupune externalizarea serviciilor de resurse umane ale producatorului de bunuri de consum, de la 1 ianuarie 2004. Contractul are o valoare de 400 de milioane de dolari si a fost incheiat pentru o perioada de zece ani.
IBM va sprijini aproximativ 98.000 de angajati P&G din aproape 80 de tari, furnizandu-le servicii care includ procesarea statelor de plata, administrarea beneficiilor, planificarea compensatiilor, expatrierea si detasarea, managementul deplasarilor si al cheltuielilor si gestionarea datelor referitoare la resursele umane.
Printre alte beneficii, intelegerea incheiata cu IBM va permite P&G sa-si imbunatateasca serviciile si sa isi diminueze costurile aferente managementului resurselo umane. De la 1 ianuarie 2004, IBM isi va asuma responsabilitatea operationala pentru trei centre de resurse umane din San Jose (Costa Rica),  Newcastle (Marea Britanie) si Manila (Filipine) care furnizeaza servicii comune si care vor fi integrate in reteaua globala IBM.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO