Business Hi-Tech

Serialele TV fac audienta si pe iPod

08.02.2006, 21:29 16

Marile retele TV americane au facut un "salt in necunoscut" atunci cand au inceput sa scoata la vanzare seriale de televiziune la magazinul online al Apple, iTunes. Totusi, desi a trecut putin timp de la aparitia acestei tendinte, se poate deja spune ca riscul a meritat, scrie presa internationala. Ultimele companii intrate pe lista furnizorilor de continut video pentru iTunes sunt Walt Disney si studiourile de animatie Pixar, astfel numarul total al serialelor disponibile pe site-ul Apple ajungand la 40, scrie CNN.com. Fiecare episod se vinde la pretul standard de 1,99 dolari. Deocamdata, Apple nu a facut public numarul exact al descarcarilor pentru show-urile TV, ci doar un top al celor mai populare seriale. Pe primul loc este "The Office", produs de NBC, urmat de "Lost", marca ABC, si "South Park" al retelei Comedy Central. Producatorul executiv al The Office a spus ca aducerea show-ului pe iTunes a sporit considerabil audienta, mai ales datorita persoanelor care si-au cumparat player iPod de sarbatori si au cautat sa ii testeze capabilitatile video. "Am castigat un nou tip de public, diferit de acela care se asaza pe canapea la ora la care noi transmitem emisiunea", a spus oficialul NBC. "Una peste alta, am observat cresterea audientelor pentru show-urile pe care le vindem prin iTunes, iar tendinta continua", a spus si un oficial de top al ABC, referindu-se in principal la "Lost", care obtine rezultate "extraordinar de bune" pe iTunes.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO