Business Hi-Tech

Romexpo a lansat un portal de business

24.06.2004, 00:00 12

Romexpo a lansat ieri un nou portal de tip business-to-business pentru companii si oameni de afaceri, www.profitromania.ro, realizat impreuna cu Media Service Plus.
Site-ul de afaceri este destinat stabilirii contactelor intre manageri si constituie un targ virtual permanent. "Noi nu luam vacanta, si invitam toti oamenii de afaceri sa foloseasca acest portal", a declarat Corina Ganet, director de marketing al Romexpo.
Pagna www.profitromania.ro beneficiaza de o baza de date comuna cu cea a Romexpo, care va oferi tuturor firmelor ce se vor inscrie pe site oportunitatea de a face afaceri cu partenerii Romexpo. Acest lucru va diferentia acest portal de alte pagini asemanatoare, a spus George Cojocaru, director general al Romexpo.
Reprezentantii celor doua firme nu au dezvaluit suma investita in proiect, ei afirmand totusi ca investitiile au fost aproximativ egale. De asemenea, profiturile vor fi impartite in mod egal. Investitia s-ar putea amortiza pana la sfarsitul acestui an, a afirmat Eugen Iacob, director al Media Service Plus.
Inscrierea in site este gratuita pentru firmele partenere ale Romexpo pana la 1 august, dupa care clientii vor trebui sa plateasca o taxa anuala intre 49 si 499 de euro, in functie de specificul pachetului de servicii ales.
Pe larg in suplimentul Business Hi-Tech de saptamana viitoare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO