Business Hi-Tech

Publicitatea web din MediaPro, gestionata intern

17.07.2006, 19:39 26

MediaPro Interactiv, noua divizie de Internet a trustului MediaPro, a preluat, de la sfarsitul saptamanii trecute, gestiunea spatiilor publicitare de pe site-urile tuturor publicatiilor companiei PubliMedia (detinuta de MediaPro), precum si de pe site-ul agentiei de presa Mediafax si al portalului apropo.ro (www.apropo.ro), care se aflau anterior in administrarea Boom.ro, cea mai mare agentie locala de publicitate online, detinuta de compania netBridge.
Portofoliul MediaPro Interactiv cuprinde editiile online ale celor mai titrate publicatii de business din Romania (www.zf.ro, www.businessmagazin.ro), ale publicatiilor cu public masculin Maxim (www.maxim.ro) si Playboy (www.playboyromania.ro), editia online a publicatiei de business lifestyle Target (www.targetonline.ro), editia online a revistelor Pro TV Magazin (www. protvmagazin.ro), go4it! (www.go4it.ro), The ONE (www.onemagazine.ro), Ce se intampla doctore? (www.csid.ro), Acasa Magazin (www.acasamagazin.ro) si PROMotor (www.promotor.ro), site-ul agentiei de presa Mediafax (www.mediafax.ro), site-ul www. mediafaxfoto.ro, site-ul revistei Media & Advertising (www.media-ad.ro) si portalul apropo.ro.
Incepand cu 1 septembrie 2006, MediaPro Interactiv va detine exclusivitatea asupra vanzarii de publicitate online pe aceste site-uri. MediaPro Interactive a fost infiintata in urma reorganizarii afacerilor pe Internet ale MediaPro si este condusa de Orlando Nicoara, fostul director general al netBridge. Divizia este responsabila de dezvoltarea proiectelor Internet ale trustului, dar se va ocupa si de lansarea de servicii online si a unor site-uri independente de publicatiile MediaPro.
"Cand piata este in crestere, cand romanii petrec din ce in ce mai mult timp online si au acces la din ce in ce mai multe conexiuni broadband, este timpul ca MediaPro sa contina o singura entitate dedicata Internetului", a declarat anterior Mihnea Vasiliu, director general MediaPro, la data lansarii MediaPro Interactiv. El considera ca noua divizie a trustului poate deveni liderul pietei locale de Internet datorita faptului ca MediaPro este cel mai mare producator si distribuitor de continut si detine si un puternic vehicul de promovare.
Conform unei statistici netBridge, numarul utilizatorilor romani de Internet va ajunge la finalul acestui an la cel putin 6 mil., dupa ce in aprilie s-a situat la 5,2 mil., in crestere cu 10,04% fata de inceputul anului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO