Business Hi-Tech

Publicitatea in jocuri, o piata de 732 mil. dolari in 2010

16.05.2006, 00:00 14

Jocurile video au devenit o tinta atragatoare mai ales pentru companiile de publicitate care considera ca reclamele introduse in jocuri vor deveni o piata de 732,5 milioane de dolari (566,8 milioane de euro) in 2010, in crestere de la 56,5 milioane de dolari (43,7 milioane de euro) anul trecut, scrie presa internationala. Gigantii din industrie mizeaza de asemenea pe aceasta piata. Microsoft, spre exemplu, care a achizitionat recent compania Massive Inc., specializata in inserarea de machete publicitare in jocurile video, sustine ca viitorul consolei de jocuri video Xbox nu exclude mesajele publicitare "presarate" in jocuri, a spus Kevin Browne, director general in cadrul celui mai mare producator de software din lume. Un motiv pentru care companiile din industria jocurilor incearca sa atraga publicitate si pe acest sector este faptul ca productia jocurilor presupune costuri din ce in ce mai mari, iar reclamele din jocuri le asigura venituri suplimentare, scrie presa internationala.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO