Business Hi-Tech

PriceFlux, platformă software pentru monitorizarea automată a preţurilor, a depăşit pragul de 30 de clienţi. „Ne propunem să consolidăm poziţia în ţările în care activăm în prezent şi să explorăm oportunităţi în alte pieţe europene în anii următori”

Mihai Bisnel, Managing Partner în cadrul PriceFlux.

Mihai Bisnel, Managing Partner în cadrul PriceFlux.

Autor: Alexandra Cepăreanu

24.08.2023, 16:27 66

Start-up-ul local PriceFlux, care a dezvoltat o platformă soft­ware ce monitorizează automat pentru comercianţi preţurile concurenţei, a ajuns la un portofoliu de 31 de clienţi distribuiţi în opt ţări, printre care se numără România, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, Serbia, Bulgaria şi Grecia, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii companiei înfiinţate în 2019. Pe parcursul ultimului an, PriceFlux a atras 12 noi clienţi mari de retail în portofoliul companiei.

„PriceFlux continuă să inoveze şi să transforme automatizarea proceselor de pricing pentru magazinele online şi ne bucurăm să observăm un interes tot mai mare al companiilor să automatizeze strategia de preţuri pentru a-şi menţine avantajul competitiv”, a spus Mihai Bisnel, Managing Partner în cadrul PriceFlux.

De asemenea, printre cei 31 de clienţi pe care îi serveşte compania, se numără magazine de fashion, electro-IT, automotive şi farma.

De la lansarea platformei până în prezent, platforma PriceFlux a procesat peste 14 milioane de produse unice de-a lungul timpului, iar volumul zilnic de produse scanate variază între 4 şi 6 milioane.

„Pe măsură ce PriceFlux a evoluat, am început să înţelegem că potenţialul nostru maxim este atins prin colaborările cu jucătorii importanţi din piaţă, acei parteneri care ne prezintă provocări ample şi nevoi sofisticate. (...) Deşi piaţa e-commerce este diversă, am observat că jucătorii de dimensiuni mai mici pot avea uneori dificultăţi în a exploata toate capacităţile platformei noastre, datorită resurselor limitate (...)”, a adăugat Mihai Bisnel.

Compania a înregistrat, de asemenea, o evoluţie a portofoliului de site-uri monitorizate. În prezent, PriceFlux monitorizează 183 de site-uri ale magazinelor online, clienţi şi competitori, printre care se numără inclusiv agregatoare, comparatoare de preţuri şi platforme de anunţuri. În ultimul an, PriceFlux a adăugat patru ţări noi la lista sa de pieţe, reflectând astfel o creştere procentuală de 100%.

În continuare, PriceFlux îşi propune să-şi consolideze poziţia în ţările în care activează în prezent şi să exploreze oportunităţi în alte pieţe europene în anii următori, au mai transmis reprezentanţii companiei.

„Ca factor nou de inovaţie, PriceFlux a lansat recent divizia de servicii personalizate. Această mişcare strategică a permis companiei să lucreze mai îndeaproape cu producătorii de bunuri şi furnizorii de servicii, precum şi să targeteze companii de retail din domenii diverse, de la închirieri auto la turism şi transporturi aeriene. Serviciile adaptate şi rapoartele specializate sunt dovada angajamentului PriceFlux de a oferi valoare adăugată companiilor din retailul online.”

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO