Business Hi-Tech

Playerele iPod ar putea avea functii de BlackBerry

05.06.2006, 00:00 15

Companiile Apple, producatorul celebrului player iPod si Research In Motion (RIM), care ofera tehnologia BlackBerry, ar putea incheia in viitorul apropiat un parteneriat pentru a lansa pe piata un nou gadget, conform unor speculatii publicate de presa internationala. Aceste informatii au pornit de la Peter Misek, analist al companiei Canaccord Capital, o sursa considerata credibila intrucat a prezis si incheierea unui parteneriat intre RIM si Intel, prin care tehnologia de comunicatii Intel va fi utilizata in modele viitoare ale terminalelor BlackBerry. Apple si RIM ar putea lansa fie un player de muzica digitala iPod care va putea fi utilizat si pentru verificarea casutei de e-mail, fie un nou model de BlackBerry care sa ofere acces la magazinul de muzica online iTunes al Apple, conform speculatiilor lui Misek. Un astfel de parteneriat intre Apple si RIM ar fi benefic ambelor companii, intrucat fiecare dintre ele lipseste de pe piata unde cealalta desfasoara activitati, a spus Peter Misek. Cele doua companii nu au dorit sa comenteze aceste informatii.



TITL: Veniturile ziarelor din publicitatea online au crescut cu 35%



Anca Arsene

Piata reclamelor din ziarele americane, atat in versiunea traditionala pe hartie, cat si in varianta online, s-a cifrat la 11,1 miliarde de dolari (8,6 miliarde de euro) in primul trimestru al acestui an, in crestere cu 1,8% fata de aceeasi perioada a anului precedent, conform unui studiu realizat de Newspaper Association of America. Aproximativ 10,5 miliarde de dolari (8,13 miliarde de euro) provin din machetele publicitare inserate in editiile tiparite ale ziarelor, in timp ce doar 600 de milioane (464 de milioane de euro) au fost generate din publicitatea online pe site-urile publicatiilor, scrie presa internationala. Veniturile din publicitatea online au crescut cu 35%, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Insa, daca este luat in considerare faptul ca piata publicitatii online s-a cifrat la 4 miliarde de dolari (3,1 miliarde de euro), aproximativ 15% din aceste venituri au fost aduse de reclamele online afisate pe site-urile ziarelor, scrie presa internationala.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO