Caută doar în titlu
Business Hi-Tech

PlatformaTazz by eMAG a atras investiţii de peste 25 de mil. de lei în ultimele 6 luni, pentru dezvoltarea echipei, a infrastructurii şi a unor noi aplicaţii

Platforma Tazz by eMAG a atras în ultimele şase luni investiţii de peste 25 de milioane de lei, fonduri care vor fi folosite pentru dezvoltarea zonei de tehnologie şi infrastructură, dar şi pentru creşterea echipei şi extinderea parteneriatelor cu restaurante şi retaileri.

Printre proiectele aflate în lucru se numără o nouă aplicaţie pentru clienţi, compania urmând să lanseze o aplicaţie nouă şi pentru curieri, care va permite, între altele, posibilitatea oferirii de bonificaţii. Dezvoltările vor fi realizate de echipa de internă de software developers, care va ajunge la 100 de specialişti în 2021.

 „Ultimele şase luni au fost intense şi ne-am testat capacitatea de adaptare, pentru a ne transforma într-un adevărat marketplace de proximitate”, a spus Alin Şerban, CEO Tazz by eMAG.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.