Business Hi-Tech

Platforma educaţională Adservio şi BCR - Şcoala de Bani extind digitalizarea educaţiei pentru şcolile din zonele defavorizate ale României: „Anul acesta, peste 140 de şcoli au completat formularul de înscriere”

Alexandru Holicov , fondator Adservio

Alexandru Holicov , fondator Adservio

Autor: Alexandra Cepăreanu

05.10.2022, 14:07 374

Platforma educaţională Adservio - dezvoltată de antreprenorul Alexandru Holicov din Iaşi - şi BCR - Şcoala de Bani extind programul de finanţare „Educaţie digitală pentru şcoala rurală”, destinat unităţilor de învăţământ din zonele defavorizate ale României, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii companiilor. Astfel, în anul şcolar 2022-2023, vor beneficia de program 20.938 elevi, peste 30.000 de părinţi, împreună cu aproximativ 2.000 de profesori, directori şi secretare din 42 de şcoli.

„Prin acest program, comunităţile defavorizate din mediul rural unde există deschidere, voinţă de progres şi echipe manageriale 100% implicate, au avut oportunitatea de a se înscrie în program. Anul acesta, peste 140 de şcoli au completat formularul de înscriere. Numărul mare de şcoli care îşi doresc să adopte transformarea digitală ne-a creat speranţa că putem aduce o schimbare sustenabilă în rândul comunităţilor vulnerabile din mediul rural. Mai mult, printr-un astfel de program de finanţare contribuim la reducerea decalajelor rural-urban”, au transmis reprezentanţii celor două companii.

Programul „Educaţie digitală pentru şcoala rurală” a început în 2021 şi a impactat 16.000 elevi, părinţii lor şi 1.500 profesori. Practic, 44 de şcoli din toată ţara au reuşit să asimileze transformarea digitală şi să beneficieze de toate avantajele sale, arată cursa citată anterior.

„Echipa de suport Adservio a ajutat la implementarea şi integrarea soluţiei în comunităţile şcolare, prin traininguri şi colaborare constantă. De asemenea, o condiţie principală de participare în program a fost folosirea intensivă a platformei, pentru a obţine beneficii reale şi consistente.”

La finalul anului şcolar 2021 - 2022, şcolile au completat un chestionar de evaluare a programului, iar rezultatele arată că, în urma folosirii Adservio, peset 74% dintre directori consideră că părinţii au fost mai implicaţi, peste 70% dintre directori spun că absenteismul a scăzut cu până la 10% şi 48% dintre aceştia spun că mediile au crescut cu 0,5-1 punct.

De asemenea, şcolile acceptate în programul „Educaţie digitală pentru şcoala rurală” primesc anul acesta acces la platforma Adservio timp de un an de zile, traininguri de utilizare a platformei şi ateliere de educaţie financiară pentru profesori, elevi şi părinţi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO