Business Hi-Tech

Plata cu cardul a ajuns la 63% din totalul comenzilor efectuate de clienţii eMAG în iunie-august 2023, plus 13% faţă de media anului trecut. „Clienţii s-au obişnuit să comande online şi să aleagă metodele de plată şi livrare care uşurează experienţa”

Irina Pencea, General Manager al eMAG România

Irina Pencea, General Manager al eMAG România

Autor: Alexandra Cepăreanu

19.09.2023, 12:16 46

eMAG, cel mai mare retailer online din România şi una dintre cele mai mari companii din România, a înregistrat o creştere în ceea ce priveşte plata cu cardul în vara anului 2023 faţă de media din aceeaşi perioadă a anului precedent, arată un comunicat transmis de reprezentanţii companiei. Astfel, plata cu cardul a ajuns la 63% din totalul comenzilor efectuate de către clienţii eMAG în perioada iunie-august anul acesta, în creştere cu 13% faţă de media anului trecut şi similar Black Friday, când s-a înregistrat vârful plăţilor cu cardul online. De asemenea, volumul de produse comandate din oferta eMAG şi a sellerilor din Marketplace a crescut cu 18% în această perioadă faţă de acelaşi interval de anul trecut, potrivit reprezentanţilor eMAG.

„Clienţii s-au obişnuit să comande online produsele de care au nevoie zi de zi şi să profite de metodele de plată şi livrare care le uşurează experienţa. Vedem această tendinţă atât în creşterea opţiunii de livrare la easybox, cât mai ales în creşterea semnificativă a plăţilor cu cardul, care au cunoscut o evoluţie accelerată. Vara aceasta a marcat şi o tendinţă clară de creştere a comenzilor pentru produse pe care oamenii le folosesc mai des, de la produse pentru copii, la articole pentru casă şi produse de băcănie,” a spus Irina Pencea, General Manager al eMAG România.

Astfel, clienţii au comandat cel mai des produse pentru copii, cafea, detergenţi, accesorii pentru telefon, articole pentru casă şi curăţenie, dar şi produse de îngrijire personală. Şi pe timp de vară oamenii optează pentru flexibilitatea oferită de livrarea la easybox, astfel că în perioada iunie – august, 55% din totalul comenzilor plasate pe eMAG au fost livrate prin această metodă, au mai spus reprezentanţii eMAG.

„Mai mult, jumătate dintre comenzile plasate în această perioadă au fost realizate de clienţi Genius, serviciul cu livrare gratuită şi oferte speciale. (…) Clienţii au la dispoziţie oricând o gamă extinsă şi variată de peste 15 milioane de produse din care pot să aleagă, dintre care o proporţie semnificativă o reprezintă produsele puse la dispoziţie pe platformă de către sellerii care vând pe eMAG Marketplace.”

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO