Agenţia Grafică şi Tipar (GT), împreună cu alţi trei parteneri, printre care Wisebrand şi 420 design, a investit 120.000 de euro într-un hub dedicat soluţiilor de tehnologie pe care brandurile le pot utiliza în campaniile lor de comunicare şi promovare, precum şi în campanii de employer branding şi alte activităţi ale departamentelor de resurse umane din companii.
Hubul, numit Marcom (de la marketing şi comunicare), reuneşte o serie de soluţii bazate pe tehnologii precum realitate augmentată şi realitate virtuală, senzori de mişcare şi roboţi. „De ani buni lucrăm proiecte complexe alături de parteneri din domenii conexe (branding, comunicare, marketing) şi la un moment dat a venit natural ideea să dăm un nume acestui parteneriat şi să ne prezentăm în faţa clienţilor ca o platformă formată din experţi care pot livra proiecte complexe într-un mod profesionist. În plus, suntem deschişi către furnizori noi de soluţii tech pentru industia marcom, suntem dornici să integrăm şi alte tehnologii în campaniile de marketing/comunicare pe care le implementăm, iar pentru furnizori e o modalitate bună de a-şi testa produsele. În ultimii doi ani am investit peste 120.000 de euro în tehnologiile care sunt acum în hub“, a declarat pentru ZF Dragoş Bălăn, fondatorul agenţiei GT şi cofondator în proiectul Marcom Hub. Hubul a fost deschis la începutul acestui an, funcţionând atât ca un showroom de prezentare a soluţiilor tech pentru echipele de marketing, comunicare şi HR din companii, cât şi ca spaţiu în sine pentru realizarea de diferite evenimente.